rocotopeppers

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Mita - 4 februari 2009 21:13

Får önska er alla en skön avslutning på denna onsdag


Av Mita - 4 februari 2009 19:56

jag har blivit bildutmanad men då jag ej sparar bilderna i mappar så får jag komma på något annat sätt, får fråga Anja.


Av Mita - 4 februari 2009 19:49

besöka den arga smålanningen idag då han reste till Storstaden, så det får bli nästa vecka istället

Av Mita - 4 februari 2009 19:29

Kolla in länken nedan då sonen har gjort sin första shuffle film

http://www.youtube.com/watch?v=vxeiZo34qsM

Av Mita - 4 februari 2009 19:26

det värmde med din kommentar, jag vet vad vi gjort och var vi står idag, men blir bara så ledsen att få skit av just det en liten skit.

Har denna blogg för att dela med mig av vardagliga ting av mitt liv.

Kram På Dig Lotta

Av Mita - 4 februari 2009 18:33

vad skönt att du har min blogg att läsa så att du får någonting att skriva om på din sida, eller hur!

Ställ frågorna till mig istället för alla vet ju ändå att det är mig du menar, det finns ju ingen annan som kan passa in på dina inlägg, eller?


Och du har ta mig fan inte ringt hit och någon fax äger jag inte.

Och varför skull jag inte våga visa dina kommentarer, du är ju ändå så feg att du inte ens vågar skriva under med ditt namn, ditt telefonnummer finns heller inte att få tag på men här är mitt igen 0485-30312 och jag lovar dig att jag kommer att svara även om du ringer med anonymt nummer för nu är jag riktigt trött på dig.


Hoppas att det går bra för dig och dina planer hit och dit.

Och varför jag slutade med Dogo Argentino har du inte med att göra överhuvudtaget.


Av Mita - 4 februari 2009 18:26

Nu har jag svarat på anonymt nummer för att se om det verkligen var telefonförsäljaren eller en statlig myndighet, men icke det var inget av det utan en vad ska jag kalla det "vän" som var lite nyfiken på både det ena och andra inom hundvärlden.

Av Mita - 4 februari 2009 12:44

Nej AB det har jag inte till fullo och om det sitter en katt mitt framför nosen på en av vovvarna så skulle jag faktiskt bli väldigt förvånad om det inte kom en reaktion.

Cha-Gall är ganska hanhundsilsk och det jobbar vi på.

Hur är det själv då med dina hundar har du pli på dem?

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards