rocotopeppers

Alla inlägg under februari 2009

Av Mita - 27 februari 2009 20:08

Talade nyss med Kattis, det hade kommit åtta stycken små vita Dogo Argentinovalpar.

På bilden nedan är det Rocotopeppers Chipotle som är "farmor" till puppisarna, en tik som idag tyvärr är i hundhimmlen.

Jag saknar henne så mycket, min älskade Bellabus........


Av Mita - 27 februari 2009 19:32

Nu är vi mätta och belåtna, oskar har dragit iväg till Lågan för att repa med bandet, Lasse har gått upp på ovanvåningen för att spela x-box..hmmm och jag tittar på postkodsmiljonären och bloggar lite.

Ska sedan titta på Let's Dance då På Spåret är slut för denna säsong.


Om jag nu kan hålla mig vaken, är ju så otroligt kvällstrött numera, och för den delen väldigt morgonpigg.


Ska slå en signal till Kattis nu och se om valpningen är klar....


Får önska er alla som tittar in en trevlig fredagskväll, Kramar...........


Förresten KIRUNA är ni här ibland??????

Av Mita - 27 februari 2009 18:21


Middagen idag består av hemagrillade revben, kycklingvingar, kokta rödbetor med getost, sallad och melon...

Av Mita - 27 februari 2009 17:56

Tvättade ju håret i morse och frisyren blev aldrig sig lik, så efter jobbet åkte jag förbi MediaMarkt och köpte en Vidal Sasson plattång, en skitsnygg lila sak...

Och på ett nafs så var frillan fixad igen....vilken bra investering, så nu kan även jag ha rakt hår utan frisörens hjälp...

Av Mita - 27 februari 2009 17:10

Var tvungen att gå en till runda i trädgården för att verkligen se vad som hänt, tullisar, hyasinter är på väg och snådropparna blommar för fullt.

För en vecka sedan var det massor med snö och minusgrader...märkligt.

Nu när våren är på gång så brukar jag varje dag ta ett varv och följa med utvecklingen, det är njutning av högsta klass, så krävande är jag!!


Av Mita - 27 februari 2009 16:55

Gillar ljuset i denna bild


Av Mita - 27 februari 2009 16:49

För att kunna fota båda samtidigt måste jag ställa upp de på något för att de ska vara stilla. Här står de på en stor sten mitt i skogen.

Tog 50 bilder på frimark men inte en blev bra, antingen är det bara två rumpor eller två streck



Av Mita - 27 februari 2009 16:48

på denna bilden ser hon verkligen ut som en leksakshund


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards