rocotopeppers

Alla inlägg under februari 2009

Phu

Av Mita - 26 februari 2009 17:23

jag kan pusta ut, alla bilderna är kvar.

Nu fick jag mig en tankeställare att jag MÅSTE spara ner bilderna på ett minne eller dyligt, det vore ju för tråkigt om allt försvann.

Av Mita - 26 februari 2009 13:41

kan inte se en enda bild, ve och fasa om alla bilder är borta.

Snälla säg att ni andra kan se bilderna....

Av Mita - 25 februari 2009 20:08

Av Mita - 25 februari 2009 19:20

Tog idag samtalet som jag väntat på i två veckor, det var massor med förlåt, gråt och ursäkter i andra delen av luren.

Nu är det väl lungt ett halvår eller så.

Ska man förlåta eller bara låta det bero, inte vet då jag.

Av Mita - 25 februari 2009 16:04

Nu har vattnet gått på tiken som Rocoto Pepper's Naso di Cane alias Hector betäckt, hoppas att allt går bra med valpningen och att Hector blir en duktig far till sina bebbisar.

Det är ju så spännande och jag vill bara vara där och se hur många vita sötnosar det blir.

Jag håller tummarna för kennel Devil Minds http://www.devilminds.com/


Av Mita - 25 februari 2009 10:33

Fick en uppgift/utmaning av Agnetha stort och smått om att skriva en urklista på mat som jag ej gillar och har faktiskt funderat på det nu ett tag.

Visst finns det mat som jag mer eller mindra äter men inget som jag direkt kan skriva på listan, det skulle vara kalvbräss i så fall.

Har i och försig smakat det för 20 år sedan och gillade inte det då och sedan har jag inte fått tillfället, vem vet jag kanske gillar det.

Nu kom jag på en sak ialla fall som jag aldrig mer kommer att äta, har testat ett flertal gånger men icke, och det är Ostron, har testat med lime, citron, vinäger, tabasco och naturellt............urk


Av Mita - 25 februari 2009 06:35

Av Mita - 25 februari 2009 06:24

Läste i en blogg att om man hade sömnproblem så skulle man göra som Pippi Långstrumpa.


Så när jag som vanligt vaknade vid 04.30 tiden så tänkte jag genast att detta måste jag prova, vände på mig så att fötterna var där huvudkudden i vanliga fall ligger.

Jag väntade, räknade får, planerade dagen så att jag ska hinna på bokrean som jag missdade igår och som en blixt från klar himmel kom plötsligt parkeringboten farande framför mina ögon.


Klarvaken, fullkomligt omöjligt att somna om, så nu vill jag rekommendera till er som är trötta och har svårt att vakna på morgonen, vänd på er och lägg upp fossingarna på huvudkudden, ni kommer garanterat att piggna till snabbt.


Får hoppas att ni alla vänner får en angenäm dag idag..........




Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards