rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

En tunga

Av Mita - 6 mars 2009 21:41

ser ju helt osannolikt ut, det är nakenfisen Bechamels tunga

 
 
janet65

janet65

6 mars 2009 21:44

kramar tillbaka

http://www.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

6 mars 2009 21:54

Återkommer ang El-basen när jag vet vad det är för märke. Skall fråga min son som spelar bas.
Vilken häftigt foto på hundens tunga, det ser lite surrealistiskt ut ;)

http://wiper.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 21:57

Wow, vilken häftigt tagen bild, vilken lyckoträff! Min dotter berättade föresten att det var som du sa, det gjorde inte så ont! Vilken tur..//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 22:16

Hallo igen! Jag tror att ajg skrev en kommentar här va? Äsch, skickar en till..piercingen gick bra och gjorde inte så ont, precis som du sa..//AnnelieH!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta Hellsman

7 mars 2009 00:38

Hej-nu är jag om line igen-så länge det nu varar!
Lustigt varje gång reparatören kommer för att "laga" min data så händer det en massa konstiga saker. I dag så tog han ut den i garaget och kläde av den och satte igång kompressorn och blåste ur den som han sa. JAG vet vad den användes till!! Kompressorn alltså. Den användes här på gården till att blåsa rent väggarna i stallet bla. Jag tänkte i mitt stilla sinne att nog lär den bli utblåst alltid ! MEN lustigt nog så gick skiten igång och ren som ett barn achle var den okså. MEN "reparatören" hade fixat till LITE EXTRA som han sa, så nu är det en massa konstiga ikoner, några färglada som påminner om amöbor och en del ser ut som rulltrappor. Någon ser ut som en riddar sköld med ett utropstecken i. Har aldrig haft dem förr och klickar jag på dem så kommer det upp en sak det står ERROR på! Jag lovar dig att jag INTE blev glad av att jag fick EXTRA som den där reklamen på TV påstår att man ska bli. Det är en ande som gör reklam för bingolotto eller liknande. Kanske snart dax att se sig om efter en ny data eller byta ut reparatören. Ville bara ge ett livstecken ifrån mig och igentligen så var jag bara inne här en sväng för att säga HEJ ! Nu ska jag sätta mig och äta mina nudlar i lungn och ro, här står ingen hund och dreglar när det vankas nudlar för de är anti mot denna maträtt kanske pga. att det ätes nudlar här 7 dagar i veckan, men alltid med olika smak-inte en chans att det blir samma 2 dagar i rad. Sov gott kära vänner-kommer in och kickar här snart igen. LOTTA

 
janet65

janet65

7 mars 2009 00:45

En utmaning till

Denna utmaning kopierade jag från


SYNNE

Vad heter din blogg och hur kom det sig att du valde namnet?

Min blogg heter janet65 för att mitt namn är janet och jag är född 1965.

Varför bloggar du?

Jag tycker det är roligt att skriva om både smått och stort.

Hur kom det sig att du började blogga?

Jag hör ju folk runt mig som bloggar hit och dit och tyckte att det låter ju roligt så på den vägen är det.

Hur länge har du hållt på?

sedan December 2008 men tog bort bloggen och började om igen Januari 2009

Vad vill du med din blogg?


Jag skriver om det som händer runt mig och det är ett sätt att skriva av mig och jag tycker det är jätteroligt när andra läser vad jag skrivit och jag läser ofta andras bloggar

Skickar den vidare till


MADDE MIN DOTTER

JÖRGEN MIN SVÄRSON

MITA MIN BLOGGVÄN

ULLA MIN BLOGGVÄN

http://www.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

7 mars 2009 09:27

Ja det är marsipan, lite läskigt faktiskt.Vilken fin profilbild du har lagt in :0). Ha en bra helg.

Kramelikram

 
trollpackan

trollpackan

7 mars 2009 09:30

HAHA! Kan vira den runt nosen?*fniss*

http://www.trollpackan.se

 
janet65

janet65

7 mars 2009 12:09

hej Mita och tack för ditt inlägg. Nej jag hoppas min skyddsängel finns kvar vid min sida. I bland tvivlar jag men det är bara tvivel för när jag mest behöver henne finns hon där. TREVLIG HELG OCH KRAM

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards