rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Kommentar

Av Mita - 14 mars 2009 08:09

Jag fick en kommentar av en fotograf igår, han gillade inte mina blombilder utan tyckte jag skulle hålla mig till människor och hundar istället, den bilden han tyckte var bäst på bloggen är den här på Oskar, och det roliga är att det är en av bilderna som jag inte tagit annars är 98% mina bilder.

Vad ska jag då dra för slutsats av det?


 
 
Ingen bild

Ammis

14 mars 2009 09:14

Bilden är jättefin som du lagt ut men jag tycker man ska lägga ut det man själv tycker är fint, smaken är ju olika men han kanske var nån expert på bilder???? Tur han inte ser mina bilder då....
Ha en underbar dag o. lycka till med planteringen.
Kramelikram

 
Sara

Sara

14 mars 2009 09:40

tack tack! inte förens den 31 mars men hoppas,hoppas den kommer snarast! ;)

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

14 mars 2009 09:48

Att du är en bra fotograf;)

http://www.trollpackan.se

 
wiper

wiper

14 mars 2009 10:11

Det är väl du som bestämmer vilka bilder du vill ha i din blogg. Jag tycker du har fina bilder. Det är ju en smaksak. Undrar vad han skulle tycka om mina amatörbilder ;)) hjäälp
Ha en bra lördag

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grecke

14 mars 2009 10:26

att eftersom du har valt bilden på Oskar så har du ett bra bildsende.

 
Lilltroll

Lilltroll

14 mars 2009 10:29

Jag tycker inte du ska dra någon slutsats alls av det utan fortsätta att göra precis som du vill och tycker :)
Här har vi *kors i taket* plusgrader och vår i luften - härligt!

http://lillatrollet.wordpress.com

 
MissC

MissC

14 mars 2009 11:20

Det är EN persons kommentar..
Alla gör vi på vårt eget sätt, det är ju det som gör oss unika! Han har sitt å du har ditt!! :D
Du ska göra det som känns rätt å bra för dig!

Kram

http://missc.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

14 mars 2009 13:35

Smaken är som baken! Bara för att en fotograf inte gillar dina bilder betyder inte det att alla inte gillar dem!
Skönheten sitter i betraktarens ögon!

http://agneta.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

15 mars 2009 01:23

hej mita du har underbart fina bilder på din blogg och jag har sagt det förrut du är en bra fotograf skit i honom och fortsätt fota. kram

http://www.bloggagratis.se

 
ylle

ylle

16 mars 2009 06:46

Jag håller med alla föregående talare! självklart ska Du lägga ut det Du själv gillar!!! Jag gillar DINA bilder!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

catrin

17 mars 2009 09:29

att alla har vi inte samma smak!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards