rocotopeppers

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Mita - 18 mars 2009 18:37

Nu kom min skatare hem, det är skateboard för hela slanten nu när det är torrt på backen.

men det här med hjälm och skydd på armar och ben verkar inte riktigt fastna i Oskars huvud, jag anser att man ska ha hjälm åtminstone på sig men det enda jag får till svar är

-jamen, hit och jamen dit.


Får i alla fall önska er en fridfull onsdagskväll

Av Mita - 18 mars 2009 18:03

Äntligen har jag fått ner planten i jorden, jag är inte så haj på vissa blommor men det var två sorter av marktäckande.

Vi har ju en ganska stor tomt med mycket rabatter, buskar och träd i olika storlekar. Jag valde att plantera i rabatten framför staketet då de stora hundarna har förstört allt vad växtlighet är just där.

Hoppas att det tar sig bra.

Såg även denna lilla piga som satt och värmde sig i solen, det var den fjärde för i år.


Av Mita - 18 mars 2009 06:44

Ni som följer min blogg vet ju att jag hafr lite strul med min axel, och blev då rekommenderad att köpa den ergonomiska roller mouse från Contour.

Har använt den nu i en 10 dagar och känner redan en stor skillnad då den hörgra axeln inte belastas på samma sätt.

Så ni som känner att musarmen börjar att göra entré, köp denna...

Av Mita - 18 mars 2009 06:36

Jag mår jättebra ingen huvudvärk, inga knakande och sprakande bihålor, plusgrader och SOL utanför.

Ser att Herr Metrolog lovar + 7 grader idag, det ser jag verkligen framemot.

Idag hoppas jag att jobbdagen går snabbt så att jag kan åka hem och få ner planten som jag köpte förra veckan i.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards