rocotopeppers

Alla inlägg under mars 2009

Av Mita - 22 mars 2009 18:33

Lite blandade bilder från utställningen, tyvärr så blev de flesta korten urkassa.

Vad är fram och vad är bak???

En ståtlig Varghund

Mycket hund med mycket hår


En snygging, kanske vår nästa ras om mannen får som han vill

Av Mita - 22 mars 2009 18:21

BIR och svensk vinnare blev Prefix Realy Something

Det var 79 stycken ut i ringen, domaren var stenhård, var väldigt noga med att alla tänder skulle vara på plats, så det åkte ut kineser både med blått och gult band.

Tack för att vi inte åkte dit med Bechamel, den lilla tandlösa rackaren =)

jag menar naturligtvis inte helt tandlös, men hon har saknaden av en del...

Det var sura miner både här och där runt om i ringen, och ord som domardjävul, skitdomare m.m hördes.

Bästa hanen i ÖK gruppen kallades för Marzipangris av en annan uppfödare, jag förstår nu varför jag inte vill hålla på med denna typ av bedömningssport.

Nedan Kisen


Av Mita - 22 mars 2009 18:18

Ett stort grattis till Jessica med Pancho som blev Svensk Champion och Svensk Vinnare


Av Mita - 22 mars 2009 18:01

Var uppe med tuppen imorse för att vara på plats vid Mässan senast 08.00, vi kom fram redan vid halv åtta tiden, Oskar släppte vi av vid Stapeln för han skulle ju åka sketeboard under tiden.

Väl inne så gick vi först bort till Dogoringen och träffade lite kända ansikten, Blanco pirata gänget och Karina, efter en stund kom även Kattis  och Jessica. Träffade även Slitz Malin och såg en skymt av Cicci B.

Storslam i ringen gick till Blanco Pirata som plockade hem både BIR och BIM.

Kattis och Versace

Vercace är så lik vår Bellabus, Kattis  snygga Björn Borgsko fick också vara med på bild =)

Karina's Coya

Av Mita - 22 mars 2009 17:55

för en trevlig helg, visa bilden åt Thelma och Jason


Av Mita - 22 mars 2009 17:48

Nej självkart ska jag inte sluta Blogga, det är ju min ventil.

Och ja det är en på bloggagratis som "snott" det men jag skiter i det just nu, jag får ta det som en komplimang istället.

Av Mita - 22 mars 2009 16:00

Av Mita - 21 mars 2009 21:59

Blev så trött nyss när jag så att någon hade snott mitt inlägg ang vårdagjämningen och bara lagt till tre ord och gjort det till sitt.

Det är helt ok att låna mina inlägg bara ni frågar...

Fy på dig, inte shysst.



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards