rocotopeppers

Alla inlägg under mars 2009

Av Mita - 12 mars 2009 00:00

blir jag idag av de svar jag får av min chef och regionschefen.

Historia:

Jag är ute på Facebook i tisdags och får då se att en kollega blivit uppsagd, jag fattade ingenting utan hade en chatt med henne igår.

Då har samtliga säljare förutom en och chefen blivit uppsagda helt utan förvarning.

Att det sker uppsägningar har jag full förståelse för men att behöva läsa det på Facebook och inte få info från ledningen är för mig helt hål i huvudet..


När jag då idag frågar först min chef vad som hänt så får jag bara ett leende och till svar, du får fråga ....... .......... han kommer snart.

Jag svarar då tillbaka,

-hur du kan ge mig ett leende är för mig helt ofattbart, fattar du inte att jag blir orolig.

Genom dörren kliver då regionschefen in och undar vad vi talar om, jag ställer samma fråga till honom, varför vi inte blivit informerade.

Då jävlar går han i taket och drar det ena efter det andra

-men Mita du förstår väl att om man inte levererar så måste det bli åtgärder blablablablablabla


Det var ju för h-vete inte det jag frågade om. jag är inte helt dum ihuvudet, självklart förstår jag att folk ibland måste lämna sina platser åt andra men det var ju inte min fråga.


Jag undrade ju bara, varför vi inte fått någon info................

Av Mita - 11 mars 2009 22:07

God natt alla bloggare, nu ska jag ut och kissa kineserna och sedan krypa till kojs med boken.

Bjuder er på en söt bild av Lilleman som valpis....

Av Mita - 11 mars 2009 22:03

Jag läste upp Kurser för män åt honom och kommentaren var

- jaha, den ska jag sno och omvandla till kvinnor, fast elakare.


Hallåååå, vad är det för fel på er män??????????????????

Av Mita - 11 mars 2009 20:02

till Boxer och Fuck till Telenor......

Av Mita - 11 mars 2009 19:37

som jag har lånat av MissC, och ja jag har frågat om lov


Av Mita - 11 mars 2009 19:23

Nu har jag suttit på nätet och sökt efter ett vindspel i bambu, för här i närheten finns det inget som jag vill ha.

Hamnade tillslut på Amulettens hemsida och där hittade jag precis det som jag sökt, ett vindspel i bambu, 75 cm högt.

Beställde det som jag sedan ska få bo ute i vår vackra hängbjörk

Av Mita - 11 mars 2009 18:01

var en fantastisk kille som bodde har på Öland med oss i några år, han är av rasen Weimaraner.

En kille med energi för ett helt kompani, tycker denna bild är så vacker där han nästan kamoflerar sig sjäv med den silvergråa färgen.


Av Mita - 11 mars 2009 17:31

Jag skrev ut Kurser för män och hängde upp det på anslagstavlan på jobbet, har ju bara manliga arbetskollegor.

Tänkte att det kanske var någon som skulle nappa men jag fick bara ett fnys utan kommentarer.


Kanske ska lägga till en kurs i humor åxå...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards