rocotopeppers

Alla inlägg under mars 2009

Av Mita - 26 mars 2009 06:22

Idag kommer det att bli en alldeles strålande vår dag, solen skiner redan och det är lite småkyligt ute just nu, känner mig i och försig ganska sliten men det är bara att bita ihop och se glad ut.


har läst Ölandsbladet på nätet nu på morgonen och blir så glad då Ölands turist A uttalar sig om krisen.

-Kris? Vilken kris? Inte inom turistnäringen i alla fall.....


Så nu ser jag framemot en sommar på ön med massor av turister som ska besöka oss...

 


Av Mita - 25 mars 2009 23:02

ett långt straff, är det vekligt?????

Av Mita - 25 mars 2009 21:13

hem Syster Yster och Joakim från er Thailandsresa, väntar med spänning på att få höra hur ni haft det och se massor med foton....

Av Mita - 25 mars 2009 19:53

idag, det blir pocherad torsk med ägg & persiljesås och kokt potatis...


Inga våfflor och inget godis från Tranan

”Trangodis” är en sed som lever kvar bland barnen på Öland i hög grad! ...

Av Mita - 25 mars 2009 19:12

bort att Cha-Gall fyllde två i måndags, satt här innan och syrfade runt lite bland alla bloggar och hamnade hos Synne, dår hon berättade om ett hundkalas.

Så vips kastade jag mig i bilen och åkte ner till Köpis, men där fanns det inga bakelser och Hembageriet har stängt.

Åkte även förbi Konsum men hittade inget så jag köpte en sprutflaska med grädde och får tillverka en bakelse hamma med bröd, kalkonpastej och grädde.

Ska vänta till mannen och Ozzy kommer hem så får vi fira "lurken" i efterskott.

Av Mita - 25 mars 2009 17:45

Åkte hem från jobbet lite tidigare idag för huvudet värkte, väl hemma så åkte skogskläderna på både mig och hundarna.

Tänkte att det släpper nog med frisk luft istället för ryggläge på soffan, och mycket riktig så känns det betydligt bättre nu.

Åkre bort till "min" svampskog och gick bara och njöt av det vackra vädret och den friska luften, snart är min skog historia då de ska börja att skövla stora delar av den för att bygga ännu mera hus på ön.


Av Mita - 25 mars 2009 17:39

Idag fick jag mina vackra smycken som jag beställt från MissC Ny , armbandet med trust och naughty angel ska jag behålla själv, och det två lyckoänglarna ska bli gåvor.

Tack Susanne för gåvan!!



Av Mita - 25 mars 2009 14:09

Ett tips på en festival som varar i 14 dagar, mellan den 1 - 14 Juni, kanske något för dig?

Yoga-Festivalen på Öland


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards