rocotopeppers

Alla inlägg under april 2009

Av Mita - 17 april 2009 17:40

såja nu har jag rättat =)

Av Mita - 17 april 2009 16:01

Jag är så inkonsekvent i mina beslut, igår när jag lämnade Oskar till Lanet så sa jag bestämt att det är en natt som gäller, inte mera.

Nu ringer Oskar och frågar om han inte kan få köra en natt till, jag svarar att jag vill ringa och kolla med pappi.

Ringer då Lasse och säger att Oskar vill gärna lana en natt till, det är väl okej för de höll inte på längre än till 01.00

Lasse tycker det är helt okej.


Oskar blev naturligtvis glad, även om jag är helt säker på att han visste om att vi inte kommer att säga nej.

Varför var jag tvungen att kommentera att det bara var en natt som gällde?

Av Mita - 17 april 2009 12:55

Jag och min kollega åkte och hämtade sallad till lunch, plocka vad du vill för 65:- på café Bibblan.

Jag gjorde mig en Tacosallad, det blev supergott.

Under lunchen löste vi världsproblemen och framför allt då i Kina....

Nu ska jag ut och fota hos en kund som ska reklamera en vara...

Av Mita - 17 april 2009 07:03

Kan man annat än sucka, är det inte förskastelse av flickor ca en miljon flickor försvinner spårlöst varje år, förnekelse av förståndshandikappade, flådd av levande hundar, hajfensoppa och sköldpaddsägg så ska de korrumpera och sätta egna regler och lagar.

Barnarbete och slaveri verkar vara helt okej, tömma kragbjörnar på galla och mala horn för att få större kukar...........fy fan vilket folkslag

Av Mita - 17 april 2009 07:01

Nu har jag gjort mina ändringar och deklarerat över nätet, det är ju så smidigt detta, vill det sig väl så blir det några tusenlappar tillbaka.

Av Mita - 17 april 2009 06:00

Inatt har jag farit omkring som en osalig ande, sovit i ett par timmar i sovrummet,vaknat av törst, sovit en stund i Oskars rum,vaknat av konstiga drömmar, gått tillbaka till sovrummer, snurrat och lyckades att soman om vid femtiden för att vakna en halvtimma senare, så ikväll blir jg den roliga hustrun som somnar sittande i soffan............eller inte!

Av Mita - 16 april 2009 20:51

Sitter här i soffan och tittar på Antikrunden, ganska trött och lite håglös, har kört Oskar till en polare, det är dags för lan igen.

Vill bara önska er en skön kväll och en härlig natt,vi hörs imorgon, ciao!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards