rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Vilka är ni

Av Mita - 1 maj 2009 20:00

som läser min blogg???

Alla er som jag har under mina länkar vet jag ju,men ni andra då,snälla skriv en liten rad så jag vet.................

 
 
Ingen bild

Pågen du vet

1 maj 2009 20:21

Nu vet du!

 
Ingen bild

Pågen du vet, igen

1 maj 2009 20:29

Ja, det är julrosor. Har blommat sedan Januari.

 
GladaKatarina

GladaKatarina

1 maj 2009 20:38

Mig "känner" du ju. ;-) Har funderat på att skriva ett liknande inlägg, vem är de alla? :-) Har ungefär lika många om dagen som du, man undrar ju...

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

1 maj 2009 21:16

Visst blir man lite nyfiken? Jag har iaf fått reda på att en del bara läser men inte kommenterar, så är det bara

http://mofs.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

1 maj 2009 22:03

Vilka härliga bilder på de soldyrkande små hundarna :)
Fina blommor också. Ser ut som ni har lika fint vårväder som vi har här på fastlandet.

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

2 maj 2009 10:21

Hej och ha en till fin och härlig dag.

Jag har samma problem, besökare som inget skriver. Så tråkigt=)
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

3 maj 2009 08:32

Goder morgon!
ja jag läser ju och så men hur man hamnar bland dina länkar det vet jag inte:)
Kramar från kineserna i Hälsingland

http://www.zapotockys.shd.se

 
ylle

ylle

3 maj 2009 10:36

Jo, man kan ju t ex ta sig för att skriva kommentarer på bloggen, gärna personliga, så att man liksom blir bekant. Och så ska ju den egna bloggen vara läsvärd, antar jag? "En som finns med...." hi hi

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

 
Lotti

Lotti

4 maj 2009 09:24

Hej hej! Läser för första gången idag, hittade in via vovve.net som ledde mig till Anja Giermanns blogg, som ledde mig vidare till hennes privata blogg som ledde mig hit på rekommendation av Anja. Är du med? :) Älska internet!

Så jag känner dig inte alls, och du känner inte mig. Lever själv ett liv på landet med hund, katt och unghingst.

Ha det bra!

http://lottiestrin.blogspot.com

 
Katta & Doriz

Katta & Doriz

4 maj 2009 22:49

Hej hej! Tittar in i bland men är dålig på att skriva. mest för att vi inte känner varandra. Har ju hittat hit via andra bloggar.
Tror det är väldigt vanligt att folk läser men inte kommenterar. Ser det i mina egna bloggar.

http://www.kattarina.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards