rocotopeppers

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Mita - 6 maj 2009 22:12

Jag lyckades med maten andra gången, phu...

Det var gott och sedan har jag legat en stund på spikmattan med min onda höft, det känns skithäftig när blodcirkulationen kommer igång.

Nu blir det lite tv och sedan sängen..

God natt på er alla och dröm sött

Av Mita - 6 maj 2009 20:15

fastnade i en blogg och lyckade bränna stuvningen till potatisen, så nu får jag börja om på en ny.....

Fort, fort.......

Av Mita - 6 maj 2009 19:33

Nu får jag slita mig en stund från datorn, ska börja med kvällens måltid, ugnsgrillade isterband och persiljestuvad potatis med stark senap och rödbetor.

Av Mita - 6 maj 2009 19:32

Visst är det vackert, älskar dessa röda blommor, det blir golfbollsstora hårad äppelliknande frukter på träden, fast det är inga kärnhus i frukten.

Någon som vet vad det är??

Av Mita - 6 maj 2009 19:13

igen, det var nog bara en tillfällig svacka i cyberrymden........

Av Mita - 6 maj 2009 19:09

hann jag med att klippa gräsmattan. Det var tungt som attan då regnet stått som spön i backen idag.

Funderade på en sak medans jag gick och sköt klipparen framför mig, om jag ökar min takt då går det ju fortare att klippa, går det då även åt mindre bensin??

Eller är det ytan som räknas hur mycket bensin det går åt???

Sådant går jag och tänker på, vad tror ni???

Av Mita - 6 maj 2009 18:57

Är det någon annan som har problem med bloggen idag?

Har suttit och försökt kommentera på mina bloggvänner med misslyckas nästan hela tiden, jag blir bara utkastad....

Men jag ska besöka er ikväll.

Av Mita - 6 maj 2009 07:47

Operation Dagsverke är en dag då elever över hela Sverige går ut för att samla in pengar till elever i andra delar av världen där utbildning inte är någon självklarhet.

Operation Dagsverke kan man göra på många olika sätt. Allt ifrån att jobba som gatumusiker, till att jobba på företaget där du vill ha sommarjobb.

Oskar ska göra sitt dagsverk hemma med dammsugning, papperåtervinningen, glasåtervinnignen och panta flaskor.

Och då betalar vi 200 kronor som går till en skola i Afghanistan

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards