rocotopeppers

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Mita - 13 maj 2009 21:40

På Axess just nu, kul då Lasse läser boken och jag ratar den helt, pga att jag inte förstår.

Serien är på ryska och hopapr mellan nutid och dåtid..............fattar nada

Av Mita - 13 maj 2009 19:17

Föreläsningen i dag var helt suverän, fick bra tips om direktmarknadsföring.

Innan lunchen kom min kollega ner från Linköping och vi åt lunch med några kunder för ha ska gå i pension till sommaren.

På hemvägen svängde jag in på IKEA för att köpa en barstol till Oskar som han ska ha i sitt rum när han sitter vid datorn, sedan hem och har rensat ogräs utanför staketet, och det är inte lite, fattar inte hur det bara kan tränga sig igenom asfalten.

Nu ska jag snart börja med middagen, torsk med riven pepperrot, skirat smör och potatis.

Först ska jag bara ta en liten bloggpromenad hos er!

Av Mita - 13 maj 2009 05:54

Jag ska snart iväg på MIK's frukostmöte och lyssna påJan Ringsjo från Reaktion han ska lära oss mer om framgångsrik direktmarknadsföring.


Ni får ha en skön och givande onsdag!!!!

Av Mita - 13 maj 2009 05:48

Igår kväll så pressade jag 15 härligt saftiga apelsiner och ställde in jicekannan i kylskåpet.

Sa till Mannen och Oskar att imorgon kan ni ta ett stort glas med kall färskpressad.

Jag vaknade tidigt och har legat en stund på mattan och drömt om den goda juicen och den härliga c-vitamin  kicken, hällde upp ett stort glas nyss och förde glaset till munnen, tog en stor klunk, och fick då en explosion i munnen av så överjäst juice att det sprutade över halva köket.

Fasiken, här ska man göra sig till och så blir resultatet såhär.....blä...

Av Mita - 13 maj 2009 05:48

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards