rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Vilken härligt dag!!!!!!!!!!

Av Mita - 31 maj 2009 18:14

 Har som vanligt varit på hundutställning på förmiddagen i Saxnäs , fast jag ställde inte i år, ligger kvar lite taskiga vibbar från förra året.

Sedan har jag tillbringat dagen liggandes raklång på studsmattan, med ett avbrott för en liten cyckeltur ner till hamnen, trodde nämligen att jag skulle bada.........men isflaken låg väl gömda under vattnat för det var svinkallt.

Mannen håller på att laga en Indisk gryta samt dahl och ris som vi snart ska njuta av men först ska jag ta ett glas Morsdagsvin i det vackra vädret och titta på vår underbara trädgård.


 
 
Tandgnisslur

Tandgnisslur

31 maj 2009 20:06

Är det där pioner? Eller är det en ros i mitten? Vad är det för blommor? Oavsett så minns jag vilka vackra pioner vi hade i trädgården hemma i Karlstad när jag var liten. Jag tror jag ska skaffa mej en pionbuske. Men vad är dahl för nåt?

http://tandgnisslur.wordpress.com

 
GladaKatarina

GladaKatarina

31 maj 2009 21:27

Härligt! Är det en solvända (solvinda?) nederst? Eller Blomman-för-dagen? :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pågen du vet

31 maj 2009 22:26

Låter mysigt.
Hugaligen, hörde att grannen varit ner till havet 12 grader+. Ingenting för mig, i alla fall.

 
Nettis

Nettis

31 maj 2009 22:37

Jätte fina bilder :) ! Ja vad är dahl???! Ligga raklång på studsmattan låter jätte härligt ;) ! Hur hade du det nu när du var iväg förresten?!

Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

widde

1 juni 2009 04:46

Vilken underbar dag..är det där dina egna blommor i trädgården förstår jag sannerligen att du går omkring och njuter!

 
Teija

Teija

1 juni 2009 12:02

Hoppas du hade en myspyskväll igår! Inte så svårt när det är vackert väder, god mat serveras och lite vin därtill kanske?;)
Vilka vackra bilder. Så fina så:D
Ha en fin måndag, kramis

http://varannandag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards