rocotopeppers

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Mita - 5 juni 2009 18:58

Det doftar fantastiskt av min lammgryta, snart ska den avnjutas....

Av Mita - 5 juni 2009 18:25

Åkte efter jobbet till ett köpcenter i Kalmar för att handla men redan på parkeringsplatsen så borde jag förstått att det skulle gå åt h-vete, väl inne så styr stegen mot mataffären, jag känner hur svetten kommer smygande i handflatorna , hjärtat börjar och bulta lite extra och fjärilarna i magen får tokfnatt........nej jag såg ingen läckerbit utan det var Mr Panic som kom smygande på mig.

Tog upp mobiltelefonen och började prata med en tyst mottagare för att inte folk skulle se mitt tillstånd.

Snabbt som attan tog jag mig ut och körde fort som f-n över bron.

Hem och tog hundarna på en skogspromenad, då kom lugnet...tack älskade natur för all styrka som du ger mig.

Stannade till i den lokala butiken istället, där var det minsann ingen folkstorm

Av Mita - 5 juni 2009 13:36

20 minuter kvar innan jag slutar för dagen, ska då åka och köpa lammkött som jag ska sätta på långkok till kvällens middag, lammkött med vitkål, vitlök, chili,timjan, lite honung och vitt vin ska få puttra i timmar.

Kan redan nu känna de ljuva dofterna.

Av Mita - 5 juni 2009 08:24

Detta med mobilsignaler....

Jag har själv en standard signal på min mobil, mannen har en helt hysterisk signal som får mig att tänka på eett visst klädesplagg med remmar på.

För några år sedan då jag fortfarande jobbade i hotellbranschen så hade vi en styrelsemiddag för en bank, mitt i middagen så började direktörens telefon och ringa, gissa vilken signal han hade????

Här kommer Pippi Långstump...........!!!!!!!!!!!!!!!

Ja smaken är ju olika men jag vet inte vad han ville sända ut för signaler med signalen.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards