rocotopeppers

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Mita - 17 juni 2009 18:30

Gudars vad jag älskar dessa kreativa tonåringar, idag fick de för sig att de ska tälta nere i Vicklebyskogen vid groddammen.

De packade ihop sig och cyklade ner med tält, sovsäckar, engångsgrillar och diveres annat smått och gott.

Efter mycket pyssel så fick Oskar ringa efter mammi, alltså mig, de behövde hjälp med att sätta upp tältet.

Jag kastar mig i ilfart ner för att hjälpa till och då tittar Oskar på Johannes och blinkar lite och viskar tyst...kolla nu...

Lyckades att få upp tältet med grabbarnas hjälp utan att jag fick ett totalt vredesutbrott, till grabbarnas stora förvåning.

Jag lämnade grabbarna med vissa förmaningsord innan jag traskade i väg upp till bilen igen, undra om de trodde att jag skojjade när jag sa att det rör sig både älg, rådjur, fladdermöss, rovfåglar, ormar och andra trevliga ting???

Vi får väl se om det ringer på mobilen i natt..........


Av Mita - 17 juni 2009 05:44

Vaknade galet tidigt med spring i benen och behövde göra av med det så jag hoppade i gympaskorna och tog en skön energi promenad med kineserna, lite kopplat och lite okopplat. Skönt att passa på att träna lite när det är folktomt.

Vi fick njuta av den tidiga morgon med kvittrande fåglar alldeles själva.



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards