rocotopeppers

Alla inlägg under juni 2009

Av Mita - 10 juni 2009 19:26

Fick idag en liten hälsning från vårt fadderbarn i Dominicanska Republiken, lilla Dali står med gåvorna som vi skickat i famnen och ser väldigt allvarlig ut, den lilla killen.......

Jag blir rörd till tårar när jag får ett livstecken från honom.

Det vore en dröm att någon gång få åka ner och träffa honom.


Vilka av er har fadderbarn?

Av Mita - 10 juni 2009 12:30


 Att se sig själv på avstånd är viktigare än

att se på sig själv under mikroskop.

Av Mita - 10 juni 2009 07:03

SKÄMS DU DÅLIGA MÄNNISKA SOM SVINDLAT PENGAR SOM SKULLE GÅ TILL BÄTTRE BEHÖVANDE, SKRIVA UT EGNA BLUFFAKTUROR...TVI.TVI.TVI

Av Mita - 10 juni 2009 06:29

Igår kväll tror jag att John BLund gjorde ett misstag när han strödde utt sömndammet hos oss, känns som han kastade ett helt grustag rätt ner i mina ögon, har verkligen släpat mig upp imorse, man det kan ju även bero på att jag satt uppe halva natten och surrade med Fabian=)


Satt och tittade på två avsnitt av Gordon Ramsey och Hells Kitchen, vilken man, vilket vokabulär....................jiiiiiiiii jag hade klarat av ca 30 sekunder med honom i köket gapande slagord efter en.

Tycker att han påminner om en viss person som tyvärr inte längre är hos oss, eller hur P-illa!!

Men han är en fantastiskt duktig kock och kanske skådespelare.


Nej nu ska jag släpa mig till duschen, får önska er alla en fantastisk dag med eller utan skolavslutning............

Av Mita - 10 juni 2009 06:28

Varför går tankarna till en av mina bloggvänner?

Av Mita - 9 juni 2009 20:17

Det blev en fin eftermiddag/kväll, glad för alla studenter. Tog en runda och förvånas över hur fort allting växer, hinner inte med.

Ikväll kommer Oskars bror Fabian på besök, han sitter just nu på bussen från Stockholm, ska bli så roligt att få rå om honom ett par dagar och Oskar är naturligtvis överlycklig över att storebror kommer.





Av Mita - 9 juni 2009 17:38

Idag har vi haft en säljtävling över telefonen på jobbet, herrejessus vad jag har ringt ca 50 samtal, phu...........och med mobil och allt så snart är väl hela hjärnan strålad. Men det blev lite fina priser med mig hem,en flaska bubbel, ett USB minne, en Höganäsbricka och en fleecetröja.


På hemvägen var det kö igen på bron, det är ju semestertider och det är ju självklart att renovering av bron sätts igång =)


Har dammsugit och torkat lite, skulle behöva gå ut och klippa gräsmattan men bensinen är slut och jag orkar inte åka och tanka.


Nej jag ska sitta här nu och kolla vad ni andra hittat på idag!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards