rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Temperaturen

Av Mita - 6 augusti 2009 21:43

Var tvungen att gå och kolla vad det är för temp ute 26,5 grader NU!!!!!!!!

Klockan 21.43.....rena medelhavsvärmen..........

 
 
Micke

Micke

6 augusti 2009 21:47

Idiot vet jag inte men störande med stöniga människor som vill vara anonyma och inte stå för det dom skriver. Anser dom sen att min blogg tråkar ut dom fattar jag inte varför de löser den...

http://tomten.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

6 augusti 2009 22:01

Ahaaa, jag har bara sett vinrankor i växthus tidigare :) . Klipper man ner den varje år eller hur funkar det?! Förlåt att jag är frågvis ;) !!!

Ni har varmare än oss i kväll :) . För vi har 23 grader nu :) . Jag har precis tagit en dusch i baljan. innan dess bäddade jag rent i sängen :) . Sååå skönt att krypa ner sen ;) .

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Maken

Maken

6 augusti 2009 22:01

Hoppa ur bekinin o in i duschen nu. Kram från Dickhult, som det ju kallas.

http://atlast.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 augusti 2009 22:13

Svar: Vi tänkte komma en runda på lördag, hoppas jag får se dina hundar:)

Visst är det skönt med sommar värmen man kan inget annat än att njuta av det.
Ha en super skön kväll, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

6 augusti 2009 22:41

Jaja mannen...............snart!!

 
Teija

Teija

6 augusti 2009 22:54

Vad härligt! Fina bilder... suck, nu är det så underbart:D
Ha det fortsatt fint, kramisar

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

6 augusti 2009 23:01

Va häftigt :) ! Jag visste inte att du hade chilin och oliverna ute oxå :) ! Jag kanske kunde köpa en vinranka nästa år... :) . Fast det regnar ju mer här än på Öland... :( .

Så du är norrlänning från början :) ! Det visste jag inte :) ! Var nånstans kommer du ifrån, om man får vara frågvis igen, haha!!!
Jag är både född och uppvuxen i Målsryd. Några km från där vi bor nu :) . Som längst har jag flyttat till grannkommunen, hihi!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

6 augusti 2009 23:11

Nettis, en mörk höstnatt på Kiruna BB visade jag min nuna 6 veckor för tidigt...

 
Yvonne K

Yvonne K

6 augusti 2009 23:38

Vilka underbara bilder du bjuder på...härligt!!

Vet inte vilken temperatur vi haft här ikväll, men visst är det en alldeles underbar kväll vi har/haft. Vi satt ute länge, länge, man ville liksom aldrig gå in, nu är jag inne en stund och ska snart gå ut sista rundan för dagen med Elly. Hon tycker det är för varmt på dagarna och vaknar till liv nu på kvällen igen.

Kram :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

7 augusti 2009 01:04

tack för det kära mita det var jätteroligt att vinna så mycket pengar och välbehövligt åsså. ja det är medelhavsvärme här åsså runt 26 grader blääääääääääääänu får det bli vinter snart.

http://janet65.bloggagratis.se

 
ylle

ylle

7 augusti 2009 06:23

Ja håller med Dig, kvällarna är underbara!!! Men på dagen skulle jag helst vistas i ett kylskåp, är ju inte kul med 28 grader när man har en infektion och äter antibiotika. Fästinguslingar!! Akta Dig för Borrelia!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards