rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Kineser

Av Mita - 15 augusti 2009 14:41

Hemma igen efter en trevlig träff, de andra håller på till sent ikväll men då jag har en kinespojke som beteer sig som ett as så orkade jag endast i fyra timmar.

Det var mycket trevligt och vi körde först en promenad så att hundarna fick coola ner sig lite, sedan släppte vi lös alla i en stor rasthagen, trodde att det skulle bli gruff men otroligt nog så gick det väldigt bra med 26 hundar ihop.


 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 augusti 2009 17:26

Ojojojojoj!!! Kineser, kineser...! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

16 augusti 2009 07:54

Åhh vad roligt det ser ut vilket gäng hundar ;)
Fantastiskt att det inte blev gruff! men klart hundar är ett "flock" djur....

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

16 augusti 2009 14:30

Se där! Ser just att det för ett år sen idag också var kinesträff på Eriksöre. Nåt återkommande år efter år?
Ser skitkul ut :-)

O min kod blev hntx som jag tolkar som HaNTaX, vilket är den hund jag hade en gång! En långhårig och STOR tax.

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

16 augusti 2009 15:49

Tack snälla :) . Det är sååå skönt att toan är klar! Bara bänken kommer in i köket oxå, så kan jag plocka lite pö om pö efter vad jag orkar. OCH Renaldo och Michelles pojkvän har lovat att bära in den nu efter middan. Ännu en sten som faller från mina axlar...

Åååh vilken underbar samling kineser :) !!! Jag skulle jätte gärna ha en själv :) . Men tyvärr är dom för dyra i inköp. Så jag får fortsätta att njuta av dina i stället ;) .
Näe morgonpromenaden en regnig och kall höstdag, är inget man direkt längtar efter, hihi ;) .
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

16 augusti 2009 17:55

Vilket underbart gäng:) Det måste har varit super trevligt med så många ihop.

Stora kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

16 augusti 2009 19:35

Det är andra året i rad som det är träff i Eriksöre.

 
Ann-Louise

Ann-Louise

16 augusti 2009 21:59

*Gapskrattar* "Jag har en kinespojke som beter sig som ett as..." Tur att vi vet att det är hundar det handlar om :)

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

19 augusti 2009 09:13

Åh va roligt det måste vara. Ska försöka ta mig iväg på någon kinesträff jag åxå:)

http://www.zapotockys.shd.se

 
Ingen bild

catrin

19 augusti 2009 12:05

hihihihi va me kineser! kul bild!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards