rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Han är galen

Av Mita - 15 september 2009 17:57

Cha-Gall har blivit galen eller snarare vrålkåt, han försöker att sätta på stackars Mårten stup i ett, inte nog med att han är en hane han är ju för bövelen en katt också, men det verkar inte kinesen ta någon hänsyn till.

Jag hade ju Bechamel på jobbet så det luktade ju löptik långa vägar när jag kom hem.

Den kåte sitter nu bredvid mig och ser helt bedrövad ut, snacka om at ha sålt smöret och tappar pengarna.....

 
 
Nettis

Nettis

15 september 2009 19:11

HAHAHA ;D !!! Stackars lille Mårten, haha!!! Men jag vet hur det är :) . Jag hade en hane och tre tikar! Snacka om att han blev tokig när flickorna löpte samtidigt, haha ;D !
Hur gör du hemma då? Skiljer du på dom i varsitt rum då? Det fick jag göra ;) .

Jag har provat både radio, ljudböcker och musik... Men näpp, det funkar inte :-/ .
Ska kolla valeriana nu, och se om det kan vara nåt... Vill helst inte börja med insomningstabletter... Men kanske måste göra det för att få ordning på sömnrytmen igen efter flera års sömnlöshet...?

Önskar er en trevlig kväll!
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

15 september 2009 19:29

*skratt*
Inte lätt å vara husdjur då man inte får komma till som man vill ;))

http://misscsus.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

15 september 2009 19:58

Vilken syn!! haha
Man tager vad man haver dyker upp i mitt huvud hihi

Tack för kommentaren..
Tyvärr så är det en ganska dyster dag idag men som med allt så brukar det ordna sig till slut!

Ha en trevlig kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

15 september 2009 20:01

Nettis, det går inte att ha henne hemma så hon bor hos mamma under höglöpet det är därför han försöker att sätta på Mårten

 
Ingen bild

Mita

15 september 2009 20:03

Sussie, så tycker nog Cja-Gall med, man tager vad man haver =)

 
Ingen bild

Mita

15 september 2009 20:05

Miss C, får vi människor det då?, komma som vi vill=)

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 september 2009 20:39

Nä, på sätt och vis är det mycket bättre att vara djur!

Teckenstorlek: där du skriver inlägg finns något som heter "fontstorlek"! Klicka där och lek loss! :-D

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards