rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Måndagmorgon

Av Mita - 21 september 2009 06:11

Känner mig tung i huvudet efter en orolig natt, drömmarna har besökt mig igen där jag får uppleva min pappas sista timmar i livet, är det mitt undermedvetna som undrar eller är det han som är på besök och vill säga något?

Det har ju gåt sju år sedan men drömmarna kommer bara oftare och det är inte samma senario var gång utan olika platser och olika känslor...men med samma utgång.


Puss på dig i alla fall pappa, du finns i mina tankar dagligen!!!


 
 
susanne

susanne

21 september 2009 07:13

godmorgon.. troligen så vill han förmedla dig det du grubblar på ;) ett svar på något... min gör samma sak...

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

21 september 2009 08:59

du e utmanad, finns att hämta på min blogg

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Skånepågen

21 september 2009 17:55

Många tror ju på ett liv efter det här som vi har nu. Jag vet inte vad jag ska tro. Men onekligen vore tanken fin att det inte tar slut i o m att vi dör från jordelivet.
Många djupt troende är ju inte rädda ett dugg för att dö. De säger att de då "kommer hem" och nästan längtar.
Sug på den tanken du.

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

21 september 2009 19:38

Hoppas du finner ditt svar i dina drömmar De säger ju att man kan tolka en dröm på många olika sätt. För mig hade det varit bättre om det var lika varje gång.

Ha det så gott och sköt om dig, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

P-nilla

21 september 2009 20:18

Blir så glad att höra de gånger du har kontakt med käraste Per-Simon. Jag kan inte tänka annat än att han ger dig en och annan push att komma igång med dina planer. Känns det inte helt aktuellt precis nu- finns det säkert anledning att lista ett och annat delmål. Så det känns att processen är igång. Även om det inte är dags att sjösätta just nu.
Så tror jag! Pussar till Mita och alla hennes kära.

 
Ingen bild

Mita

21 september 2009 21:17

Till alla, tack för era ord det värmer och ger styrka!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards