rocotopeppers

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Mita - 23 september 2009 06:47

Jag har farit med en osanning!

Skördefesten drar inte igång på fredag utan imorgon torsdag, så ni som har tänkt att besöka ön under dessa fantastiska dagar är välkomna redagn imorgon då!!

Av Mita - 23 september 2009 06:21

Mobilen har fått fnatt, den har väckt mig tre ggr nu fast jag har slagit av larmet, nu har jag stängt av telefonen.

Alla dessa tekniska prylar, förut hade vi en sådan gammeldags väckarklocka med två klockor på ovansidan men den väckte ju hela kvarteret istället.

Idag blir det besök till Hultsfred och lunch på Bambugården, det får bli någon stark Thai rätt!


Det är ju vägarbete på Ölandsbron och som det har varit fram till igår så har det varit ett körfält öppet till ön och två till fastlandet vilket har lett till lååååånga köer när jag ska hem från jobbet, igår så hade de ändrat det och skiftat eftersom Skördefesten är på antågande, så nu är det väl låånga köer till jobbet istället. Hur det kommer att se ut på fredagen vill inte jag ens veta då ön invaderas av tusentals besökare.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards