rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Nattvandraren

Av Mita - 27 september 2009 21:35

Imorgon ska jag börja med Cambridge kuren i en vecka, hur nu det ska gå, inte för att jag har problem med att klara det dagtid men jag är ju en smygätare nattetid. Jag tassar ner mitt i natten som en tjuv och knaprar på allt ifrån chips till middagsresterna. Det har jag gjort sedan jag var liten, jag och min kära far brukade mötas i köket över ett glas mjölk och pepperkakor mitt i natten.

Och det sjuka är att jag verkligen känner mig som en tjuv, skulle dö om Mannen kom på mig naken i köket med en grillad kycklingvinge i munnen.

Men det vet han om och brukar bara säga att det varit en liten mus i köket på natten och jag ser oskyldig ut.

Vi får se hur det går, 7 dagar med endast flytande föda.

Köpte paketet i sommras då jag lagt på mig två kilo men nu är dessa kilon borta så jag gör det i ett renande syfte, pulvermat och grönt the.............herrejävlar vilken fest det ska bli!!!!

 
 
lastbilstanten

lastbilstanten

27 september 2009 22:35

Du gör helt rätt! Lika bra att ta en stenhård vecka direkt, och sen sakta trappa upp matintaget till en godtagbar nivå. Ska nog göra likadant, men jag kör Herbalifes protein och gröna te, samt vitaminer istället. Tycker själv att det smakar bättre, helt enkelt.

Håller tummarna för att du ska fixa det, och hejar på allt vad jag kan!

http://lastbilstanten.bloggplatsen.se

 
Malousan trosan

Malousan trosan

28 september 2009 07:02

Kommer gå skit bra!!! 3 dagen är värst, men sen blir det lättare
Kram

http://hacker.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

28 september 2009 08:04

...förra sommaren körde jag 4 v med ren camebridge...funkade jättebra, men med tanke på hur jobbigt det blev att inte få tugga på nått så tog jag varje kväll ett gäng räkor....det va dagens höjdpunkt!!*L*

http://gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

catrin

28 september 2009 10:08

å lycka till...ja skulle hålla ut i 2 dar o sen hetsäta vad somhelst...
tycker det lät lite gulligt att du va nattvandrare, det var väl lite mysigt där i köket med pappsen förstås, sånt sitter i!

 
GladaKatarina

GladaKatarina

28 september 2009 10:38

Har hört mycket gott om Cambridgekuren, man borde prova. :-)

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

28 september 2009 11:18

Hoppas det går bra för dig håller tummen att det inte blir några nattbesök:)
Ha det så gott och som sagt LYCKA TILL!

Kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

28 september 2009 18:24

Tack för alla lycka till men jag bryter här och nu......livet har lite mer att bjuda än pulvermat....

Och nattbesöken kommer garanterat att fortsätta

 
stina

stina

28 september 2009 22:10

Jag skulle aldrig klara av att leva på levande föda och jag gillar namnet nattvandrare, det har charm!

http://enenkelstina.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

28 september 2009 22:34

Hahaha, naken med kycklingvinge i munnen!!! Du är rolig, haha ;D !!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards