rocotopeppers

Alla inlägg under september 2009

Av Mita - 2 september 2009 13:24

ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio......phu....

Nu känns det bättre

Av Mita - 1 september 2009 22:21

Kom till jobbet med andan i halsen vilket jag inte behöver göra eftersom jag är den som börjar 30 minuter innan alla andra, men jag är en rutin människa!

Väl hemma igen vid halv fem så blev det ombyte, trädgårdsrens och lite träning med kineserna, dammsög av köket och plockade in två liter björnbär samt en stor skål med plommon.

Började att förbereda kineserna inför lördagens utställning dvs rakning, passade också på att plocka in sängkläderna efter sonens tältning, kollade posten och vaskade av toaletten.

Lagade middag, eller rättare sagt stekte blodpudding och bacon. Tog bort det röda nagelacket och  tvättade håret så att jag slipper det imorgon, torkade förresten lite blodpudding i ugnen till kineserna inför morgondagens träning och när jag ändå höll på så körde vi lite uppställning.

Sitter nu här med vällackade naglar, nytvättat hår,trött i ögonen och redo för hästen...

En helt vanlig dag i mitt underbara liv!!!

Av Mita - 1 september 2009 06:49

Klockan väckte mig i morse vilket hör till ovanligheten, fattade ingenting när det började att ljuda av uret mitt i min hundutställningsdröm.

Nu kanske det blir en hundutställningmardröm istället. Till helgen är det ju Böda som gäller, då ska båda kineserna få visa upp sig, jag jobbar med den lilla räkan men det är inte lätt att få den ryggen plan...


Ha en kanondag nu mina vänner och njut av sensommarens solstrålar

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards