rocotopeppers

Alla inlägg under september 2009

Av Mita - 25 september 2009 16:15

Har Bechamel fått komma hem igen, Cha-Gall försöker lite men hon fräser ifrån som den värsta argbiggan.'

Duktig flicka!!

Av Mita - 25 september 2009 06:16

Idag har hösten verkligen gläntat på dörren, + 10,2 grader nu på morgonen och kyliga vindar.

Nattsömnen har varit strålande och jag känner mig redo för arbetsveckans sista dag, idag blir det halvdag, lika bra att plocka ut sina övertidstimmar direkt.

Oskar ska komma in till stan så att vi kan luncha ihop, vid ett svagt ögonblick igår så lovade jag att det skulle bli sushi, dock inte min favorit men Oskar's passion, allt för tonåringen Skrattande


Den lilla ska vara med mig idag på jobbet och sedan SKA hon komma hem....



Av Mita - 24 september 2009 22:36

Rött hår, brandgula kalasbyxor ocu en taskig attityd och inställning IDAG vem är det?????

Av Mita - 24 september 2009 21:02

Har en tanke på att starta en ny anonym blogg där jag verklligen kan dryfta det jag behöver dryfta, alla dråpligheter, elakheter och min absolut sämsta sida..men...och det är verkligen ett men..

Jag vill inte vara anonym, jag vill att alla mina läsare ska veta vem som står bakom orden de läser.

Det går inte att vara fullt ut på en "öppen" blogg enligt mina ideal, tyvärr, men så är det...


Eftertanken har slagit till och NIX jag delar med mig med det jag har gjort innan.....lite skit får jag bära självOskyldig

Av Mita - 24 september 2009 18:59

Jag har fått en inbjudan idag från Mörbylånga Kommun att deltaga vid kommunfullmäktiges sammanträde den 28 september 2009, på Stiftsgården i Kastlösa, där får jag möjlighet att presentera mitt medborgarörslag för kommunfullmäktiges ledarmöter.


Undra om jag ska ta med mig två nakna kineser?

  


Av Mita - 24 september 2009 18:29

Det blev bara två liter trattisar, någon annan har varit på "mitt" svampställe........ja det är mitt har haft det själv nu i många år och nu har någon annan hittat dit.

Inte är jag bitter för det Gråter


Och så fick jag ju med mig tre fästingar hem också, inte på Cha-Gall utan på mig, så otäckt, nu känns det som det är fästingdisco på min kropp, fast jag kanske ska vara tacksam att någon vill vara där Flört

Av Mita - 24 september 2009 15:36

Är på väg hem snart och ska åka direkt till svampskogen för att se om det finns lite trattisar att torka och sedan skicka till Kiruna, hörde att kusinen var sugen på lite.....och det gör jag med glädje.


Nåväl gick in på Storytel och fick då till min glädje se att en ny bok av Camilla Läckberg är inläst och med favoritrösten Katarina Ewerlöf, så vi skiter i erotiken och går på Fyrvaktaren direkt!!

Av Mita - 24 september 2009 06:44

Piper microvågsugnen tre ljudliga pip pip pi efter att jag kört färdigt och öppnat luckan?

Oerhört irriterande.........................

Det är ungefär som en kund som är förbannad och då menar jag förbannad för att han måste göre tre fingertryck på en maskin istället för två som det var innan.

Snacka om Ilands problem!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards