rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Idag blir det kjol

Av Mita - 19 november 2009 06:16

I förrgår hade jag som vanligt lagt fram morgondagens arbetskläder, men när jag skulle klä på mig så fick jag konstiga tankar om min klädsel, hur kort kjol kan jag egentligen ha nu när jag är närmare ..? Det handlar ju inte om kjolen, det fattar ju jag med, men att tanken ens slog mig.

Drog på mig jeans i stället och åkte till jobbet, gick och retade mig hela dagen på att JAG tillät mig att bli påverkad av vad någon annan kanske ska tänka...............Fy på mig.


Med grova höga kängor, strumpbyxor och en stickad polotröja, ja ni, då kan faktiskt kjolen vara hur kort som helst.


 
 
ylle

ylle

19 november 2009 06:36

Helt rätt Mita! Inte ska Du låta andras "eventuella tankar" om Din klädsel hindra Dig!!!!!!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Titti

19 november 2009 11:05

Det är så enkelt att bara dra på jeansen. Lite för enkelt, för med lite fantasifullare kläder piggar man ju upp både sig själv och omgivningen!
På nå´t sätt har väl vår gammaldags uppfostran om vad som "passar sig för fina flickor" dröjt sig kvar i medvetandet ända upp i vuxenåren. Vi glömmer liksom att vi faktiskt kan välja själva numera!

 
carl

carl

19 november 2009 11:24

På med kjolen, ALLA killar gillar korta kjolar!

http://carlisurin.bloggplatsen.se

 
Kommandoran

Kommandoran

19 november 2009 11:35

Tänk att man ska tänka så mycket på vad andra ska tänka...om man la den energin på nåt bra i stället. Men så svårt det är...Håller med dig precis om kort kjol, men lite "grova" things till kan den va hur kort som helst!

http://kommandoran.bloggplatsen.se

 
Nettis

Nettis

19 november 2009 12:43

Bra! Inte sjutton ska nån annan bestämma vad du ska ha på dig!
Kram till dig och kineserna!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

19 november 2009 12:50

Klart att du ska ha kjol om du känner för det!!

Men jag känner igen mig, kan själv bli osäker på vad andra tycker, men ingen känsla jag tycker om naturligtvis.

Ha en bra kjol-dag!
Kram :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

19 november 2009 14:19

Jag tycker man får klä sig som man vill, tror ofta att det är mer än annan som tycker att man inte kan.
Hoppas du får bort din känsla:)
Ha nu en kanon dag, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

19 november 2009 14:50

Alldeles riktigt kjolen kan vara hur kort som helst. Vi måste komma bort från " för gammal". Vore du karl skulle du aldrig tänka tanken men visst. Det kan vara svårt att riktigt våga.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

19 november 2009 17:07

ja fy på en när man tänker så.. vi är den frigjorda generationen..den som vägrar åldras..nä på med kort kort om så önskas...
kram i frihetens namn :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Ingen bild

skånepågen

19 november 2009 17:07

Blev nog jättebra, skulle jag tro.

 
trollpackan

trollpackan

19 november 2009 17:53

Japp! Såklart att den kan! Träng bort alla tankar om vad andra tycker!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

19 november 2009 17:59

Klart som attan att jag hade kjolen på mig, och nej jag ska aldrig mer tänka tanken om vad någon annan ska tycka, det är jag för bra för =)

 
katsura

katsura

19 november 2009 19:29

På med kjolen! Själv köpte jag en ganska mini kjol förra veckan. Faktum var att jag kände mig yngre... och det är ju inte helt fel när man närmar sig ...+

http://katsura.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards