rocotopeppers

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Mita - 1 december 2009 19:28

Nu fick jag till det med Thaimaten, det blev en röd currygrytan med kalkonfilé, grönsaker, färsk chilli, cocosmjölk, lite buljong, fisksås. honung, limeblad och ett gott jasminris...tummen upp för riskokaren   

Av Mita - 1 december 2009 18:22

Idag fick jag svaret på medborgarförslaget som jag lämnade in i augusti ang Hund/Rastgård i centrala Färjestaden.


Beslut:

Kommunfullmäktiges presidium föreslår kommunfullmäktige besluta att remittera medborgarförslaget till kommunstyrelsen för beredning.

Kommunfullmäktige beslutar paragraf 105 enligt presidiets förslag.

Kommunstyrelsens arbetsutskott föreslår kommunstyrelsen föreslå kommunfullmäktige besluta att

avslå medborgarförslaget då det finns närhet till befintliga grönytor i tätorten.

på tå  

Vi gjorde i alla fall ett försök till förbättring........ 

Av Mita - 1 december 2009 06:12

Då kliver vi in med stormsteg i frosseriets månad, det ska frossas i julpynt och belysning, ätas julbord och gå på glöggpartyn, bygga bruna små hus med socker på och bränna knäck i stekpannan, besöka stadens butiker och bära hem välfyllda kassar, hugga gran och lacka paket, sjunga julsånger och gå på julrevy.


Och jag lutar mig lungt tillbaka och tittar på Julkalendern

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards