rocotopeppers

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Mita - 3 december 2009 17:39

En sida jag kan rekommendera för er som gillar Shiseido's produkter, lätt att handla, fri frakt och snabb service.

Jag beställde en flaska Shiseido - The Skincare Hydro-Balancing Softner i torsdags och igår kom en avi hem, jag var och hämtade ut paketet idag och leverantören hade knutit ett lila sidenband runt paketet och själva produkten var inslagen i julpapper + att jag fick en fin läppenna till.

Enkelt och bekvämt för den som inte gillar att röra er ute bland butiker.

Av Mita - 3 december 2009 06:27

Idag har jag bara lust att skita i allt, dra täcket över huvudet och stanna där till imorgon, behöver mera sömn...

Jag har sovit och snurrat som en osalig ande, drömt konstiga drömmar och vaknade med denna i huvudet.

Lilleman som längre inte finns hos oss var med på baksidan av IKEA katalogen på bild där en av de utländska desinerna vile ha med honom för det var enda gången han hade sett färgen som betydde ordet svart.

Lillemannen   

Vart får man alla drömmar ifrån?

Eller var det du lilla gubben som var och hälsade på...saknad och älskad!!  


Nu ska jag ta lite av Lillemans energi och rycka upp mig, jobbet och en ny härlig dag väntar på mig =)

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards