rocotopeppers

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Mita - 5 december 2009 18:05

Idag gottar vi till det med grillade lammkotletter (naturligtvis från ön) till det en vitlöksdoftande potatisgratäng med massor av grädde och Kvibille cheddarost och en liten tomat och rödlökssallad med en dijonvinegrett..

  bääääääää

Av Mita - 5 december 2009 13:17

Har varit på en skön prommis vid Karlevistenen och ner till vattnet, det har ju regnat så jag struntade i skogen.

Passade på att testa min nya kamera, en Ricoh CX2, söt som en sockerbit i rosa och grått, jag är ju van vid Ricoh kameror så denna ska väl inte ta så lång tid att lära sig.

Vid vattnet........

   

Kineserna vid Karlevistenen, den enda runstenen av granit som finns på ön

 

Jag undrar om bina sover såhär års fast det är så varmt ute, jag såg då inget bi

Cha-Gall hoppar

Bechamel hittade ett rör som hon kunde vila sin lilla rumpa på     

Vem kommer först??

  

  

Av Mita - 5 december 2009 09:50

Har avnjutit en god frukost ihop med mannen och sonen, båda ska in och jobba i butiken idag och jag hade tänkt att åka in och ta en liten shoppingrunda.

Men jag orkar inte, vill inte trängas bland massa andra människor, får ångest bara jag tänker på det.

Det får bli en tur ut till skogen istället i detta jämngråa väder med kineserna.


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards