rocotopeppers

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Mita - 9 december 2009 18:12

Då var sonens julklappar klara, härligt.

Var en sväng på stan efter jobbet, men jag undrar var är alla människor.

Handeln måste ju gå katastrofalt dåligt, var även inne på Ölands Köpstad och där var det så gott som tomt, inne på Kvantum var det endast två ynka kassor öppna och inte en själ stod i någon kö.

Och alla vinterkläder som ligger uppradade i butikerna, plussgrader ute, vem behöver då en dunjacka??


Är det lika lugnt i era städer med julhandeln?


Just ja, Nobelfest ikväll, då får vi lyxa till det med en chilistark gryta med korv och potatis....nej det är ju Nobel imorgon.....

Av Mita - 9 december 2009 06:51

Hur kommer det sig att man varslar 856 personer just innan julhelgen, är det verkligen ett bra strategiskt beslut?

När jag blev uppsagd från mitt förra arbete så valde man att berätta det den

12 december och i ett mail till råga på allt.

YEAH VAD MOGET!!!!!

Hur tänker en ledning?

Etik, moral???

Det är klart att ett varsel är ett varsel men hade man inte kunnat vänta till januari månad?

Jag lider med alla som fick beskedet igår.....................

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards