rocotopeppers

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Mita - 11 december 2009 20:08

Smörstekt kycklingfilé som får brässera långsamt i pannan, till det ugnsgrillad sötpotatis och morötter smaksatt med honung, svartpeppar och havssalt.

Och ett kryddsmör med färsk chili, lime, vitlök och touch av balsamico...

Av Mita - 11 december 2009 16:18

Kommer körande i lugnan ro och ser att en buss står stilla vid busshållplatsen med högerblinkersen på och precis när jag har bussen på höger sida så svänger han ut och blinkar till vänster.

Jag ställer mig på bromsen, visar fingret och skriker rätt ut, jävla kukgubbe....

Lite jäklar trafikvett, tack!!!

Om vi hade krockat så kan jag ge mig attan på att jag hade fått skulden.

Det vore ju inte helt fel med lite framförhållning, jag brukar i alla fall blinka INNAN jag svänger, men det kanske är något nytt busschaufförerna gör, svänger först och blinkar sedan.


Nu ska jag försöka binda upp det lilla vildsvinet=)

Av Mita - 11 december 2009 06:26

Den rödlätta

Hon är liten och stenhård i kroppen, raka linjer och ett minne som slår mej med hästlängder, hon har funktioner som tillfredställer många av Mannens sinnen, hon gjorde honom glad igår för hon kunde SÅ mycket


Och Brunetten

Hon är kurvig som Birgitte Bardot, har en ton som får änglarna att sjunga och ligger så fint i Mannens knä medans hans fingrar går över hennes kropp och hals.


Jag får väl tillfredsställa honom med min matlagning istället=)


Ha nu en skön fredag och ta vara på dagen!!!!



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards