rocotopeppers

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Mita - 26 december 2009 13:04

Har varit på en skön skogspromenad med kineserna, ohh vad jag har saknat det.

Det var nästan helt snöfritt och blött så att man hade behövt vadarstövlar på vissa ställen

Visst är det vackert med mossbeklädda stenar?

Undrar om det är blod från något skadeskjutet, kineserna var som galna i blodet

Och så bilder på de två         

  

  

Av Mita - 26 december 2009 09:21


Skänk en tanke åt de drabbade i Tsunamikatastrofen som skedde för fem år sedan, glöm inte, tänd ett ljus och minns...........

Av Mita - 26 december 2009 07:40

Vad är det för jävla oansvarigs föräldrar som låter sina barn vara ute och skjuta raketer hela julhelgen, till och med på julafton var det fullt ös.

Jag blir galen, helt jävla rosenrasande....

Kineserna har ju inte reagerat innan men efter sommaren oväder med 5700 bixtnedslag runt huset så har Bechamel blivit skvätträdd för smällare.

Och värre kommer det att bli ju närmare nyåret vi kommer, jag har faktiskt lust att utrusta mig med ett softgun och göra tillvaron lite värre för vissa.............

Bojkotta handlarna och ser du en vuxen köpa ut fyrverkeri till en person under 18 år ålder, anmäl genast till polisen. Anmäl också de som skjuter på ett sådant sätt att det är risk för skador eller olägenhet på människor eller egendom.

I lagens mening är husdjur egendom. Alltså anmäl om din hund blir rädd! 

Tyvärr är det ju så att jag drar mig för att gå ut och leka civilpolis även om Bechamel mår så dåligt, risken att åka på en smäll eller ännu värre att de ger sig på Oskar går ju bara fetbort, detta är nackdelen med att bo i en liten by.

Men jag ger mig inte för idag ska jag göra livet surt för vissa..........se upp!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards