rocotopeppers

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Mita - 1 januari 2010 18:41

Sitter här och är vrålhungrig, Mannen gick ner för att hämta pizza och kom hem nu efter 30 minuter tomhänt!!!!!!!!!!!

Var fan är pizzan??

Det var 250 pizzor före så han får gå ner igen vid halv åtta för då ska dom vara färdiga....

Får gå nalla på en liten ankrest från igår för att stilla hungern.....bajs!!

Av Mita - 1 januari 2010 14:41

Har legat på soffan hela dagen med två kineser och zappat mellan kanalerna, druckit läsk och pillat mig i naveln.

Så nu får jag rycka upp mig lite och klä på mig, ta en liten tur med kineserna i kylan eller så kryper jag lite längre ner och drar upp filten lite höger och fullkomligt ignorerar att jag har två hundar som måste ut.

Och vad ska jag laga för middag idag?

Tror jag överlämnar det åt Mannen då finns det en övervägande chans att det blir en pizza hos Robertos........så får det bli.

     


Av Mita - 1 januari 2010 08:42

Nyårsaftonen gick väl ganska bra med alla smällare, lilla Bechamel intog en märklig ställning var gång det smällde, inte vet jag men det är kanske rogivande..kolla in fladdermusöronen=) mattes lilla prinsessa.....

 

Och Mårten, cool katt som han är brydde sig inte ett dugg 

  

Efter middagen fick vi tjejjbesök

En Siri tös i löptagen och Cha -Gall höll på att flippa ur av kåtslag  

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards