rocotopeppers

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Mita - 2 februari 2010 17:45

Oskar var lite skrotig igår så han gick hem från skolan vid lunch, inatt har han haft jobbigt med hosta och andningen så vi fick en tid på Hälsocentralen i förmiddags, det blev akut cortison inhalator, blodprov och remiss in till Kalmar för lungröntgen. Vår älskling har lyckats med konsstycket att dra på sig en dubbelsidig lunginflammation, så nu blir det vila och skolfritt veckan ut.

Jag lider med honom, har själv legat där och det är inte roligt, som tur är har han en mysig sovkompis.

     

  

Av Mita - 2 februari 2010 06:29

Igår åt vi det som vi egentligen skulle ha ätit idag, det blev färsbiffar på vildsvin, smörstekta kantareller, löksky, kokt potatis och gröna ärtor så idag blir det inte det som vi skulle ätit igår utan ostgratinerad blomkål och tunna skivor brynt kassler. Vad vi skulle ätit igår har jag då blankt ingen aning om.

Jag har fixat matlåda nu på morgonen och det blir en stark grön currygryta med quinoa.

Apropå vildsvinsfärs så har de extrapris på Citygross, svenskt från Åke P, Fågel och Vilt AB för endast 49:- kilot, jag säger som Maria Montazami, TOPPEN!

Av Mita - 2 februari 2010 05:50

Vad är det som händer, är det någon som försöker att kapa mitt Internet, igår var det helt hopplöst att komma ut på kvällen och nu har jag hållt på i en timma.

Congrat Mita, du lyckades!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards