rocotopeppers

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Mita - 6 februari 2010 13:51

Jag har varit på en timmes promenad med Cha-Gall, tjejjerna fick följa med Mannen in till butiken, Bechamel är inte helt komfortabel med Janis så jag hoppas att de hittar varandra idag!

Det är fantastiskt skönt väder ute plus två och vindstilla,dock så lyser solen med sin frånvaro men man kan ju inte få allt.

Nere vid Dämmet har änderna börja samlas i den öppna lilla pöl som finns.


Om en timma blir det den efterlängtade Sjömansbiffen hos momma        

Av Mita - 6 februari 2010 13:07

Har fått denna Blogg-award av NettisUlla och Ylle

  Detta innebär att jag ska nu berätta 7 saker om MIG SJÄLV och att jag sedan ska skicka den vidare till 7 andra bloggare som jag tycker om..

7 saker om mig själv som ni kanske inte visste:
1. Jag är världens sämsta minglare
2. Jag är usel på att baka
3. Jag har ett sjuhelvetes humör, inget småflin här inte
     eller en liten tår som trillar, nej asgarv och stortjut
4. Jag är en rackare på att köra snöskooter
5. Jag är höjd och flygrädd
6. Jag gillar att dricka vin
7.Jag har gått hos psykolog för min broskräck
 
Jag vill gärna ge Awarden till följande:

  

Mofs, Susanne, Ammis, Skånepågen, Blondie, Yascha, Kicki


 
 

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards