rocotopeppers

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Mita - 8 februari 2010 18:59

Ska snart sätta igång med kvällen mål, tjock finsk grillkorv med pepparrotssås och kokt potatis. Måndagar blir det lite senare middag då mannen jobbar med sina elever till halv åtta. Och just nu är jag vrålhungrig.....nallar i ostkrokspåsen.

Ser på nyheterna att det ska bli minus nio grader kallt imorgon och snöfall på onsdag, så jag bjuder er på ännu en vacker bild av pionen utslagen.

Vi njuter och drömmer oss bort  !

Av Mita - 8 februari 2010 16:50

Där satt de idag igen, gänget med havsörnar mitt på Kalmarsund, tror att jag fick det till sex stycken, har sådan lust att bara stanna på bron för att kunna ta ett foto av dessa vackra rovfåglar. Men det om något vore väl en fara för livet.

Eller jag kanske kan låna en kamera med superobjektiv istället, få se om jag lyckas få till det.

Av Mita - 8 februari 2010 06:27

Idag är jag trött, för ovanlighetes skull, satt uppe och tittade på Spindelmannen till nästan midnatt, jag är ingen fantastast av den typen av filmer men ville ju se slutet.

Denna helg drog förbi i en rasslande fart, hoppas att veckan gör detsamma, ser på nyheterna att det ska komma ännu mera snö till ön, dont like!

Ni får en försmak av denna vackra buskpion som pryder vår trädgård med all sin glans!  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards