rocotopeppers

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Mita - 9 februari 2010 17:35

Idag var en riktigt trevlig dag på jobbet, vi hade besök av Regionschefen och det bjöds på många skratt och god lunch, samt nyttig information, vi har ju inte haft någon påplatsen chef sedan 1 januari så det var trevligt med ett besök!

Vi fick även en liten morot om vi klarar vårat mål, övernattning, god mat och dryck samt en ordentlig tur på Islandshästar, samt någon annan aktivitet.

Det är ett bra ledarskap tycker jag, att premiera hela gruppen om vi lyckas.

Ibland kan det glimma till även i det övre skiktet  

 


Av Mita - 9 februari 2010 06:15

Nu behöver jag alla tips jag kan få för växtvärk på lilla Janis, inatt har hon nog vuxit extra mycket, det har varit oroligt i sängen inatt, hon sover ju mellan mig och Mannen, det lilla levande p-pillret.

Det har varit nack och benmassage från fem och nu sover hon så gott igen i Mannens armar.

Är det någon som har ett bra tips för växtverk så emottager jag detta tacksamt!

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards