rocotopeppers

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Mita - 10 februari 2010 18:21

Såg att exakt för ett år sedan så gjorde jag även då ett besök hos naprapaten, hmm!

Kommer ihåg nu, det var min onda axel som krånglade då.

Tant börjar att bli gammal som en trevlig kollega sa idag!

  

Vi längtar och väntar på vårens antågande, denna tagen på Alvaret i maj förra året!


Av Mita - 10 februari 2010 12:14

Ryggen svek mig igår så att jag gick som en hundraårig dam som skitit ner sig, men idag så fick jag en akuttid hos den bästa Naprapaten som finns, tackar allra ödmjukast Stellan.

Så nu får jag stå och gå fram till ikväll, funderar på att köpa ett ståbord och ha hemma, det vore praktiskt.

Och jag får inte lyfta något, och inte gå ut med hundar som drar, och inte , och inte...men i gengäld så blir jag ju bra igen!!


Tittar ut genom fönstret och vad gör det då?? jo snöar!!!


Av Mita - 10 februari 2010 05:49

Enligt väderprognosen i måndags så skulle snön vräka ner nu på morgonen, men inte en enda dinglande snöflinga så långt ögat når, känns som jag säger för mycket.

Låg i alla fall och läste hundsport igår och såg till min glädje att på Championgalan i Kiev gick både BIS:et och Ch-of-Ch till en rysk uppfödare med hennes Dogo Argentino, och bäst av allt, Best In Show dömdes fram av en svensk domare.

Mycket bra för rasen i utställningssammanhang.

Jag läser också att det registrerats 78 Argentinare år 2009 och 1013 Kineser.

Lite skillnad på populationen

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards