rocotopeppers

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Mita - 15 februari 2010 17:54

Har varit ute och skottat snö, igen då, inte för att det kommit mer man för att skotta upp gångar så att kinserna kan göra sina behov, plötsligt hör jag ett fasans liv och tonåringarna har invarderat byn igen, tusentals med skrikiga kajor som svävade över tomten, lite läskigt var det.

Vi har en gigantisk ek på tomtgränsen där de brukar husera på sommaren, jag får se det som ett positivt tecken =)

Av Mita - 15 februari 2010 17:00

Jäklar vilken energi hon har den lilla vita som inte är så liten längre, hon har vuxit om Cha-Gall och terroriserar honom i ett. Bechamel sa ju ifrån rätt skarpt, hur nu hon lyckades med det med sina riskornständer.

Det är lätt att glömma bort valptiden och vilket härligt humör dogovalpar har, hon var med mig på kontoret i nästan två timmar och han slakta både det ena och det andra, men hon är söt när hon sover =)

Hoppsan där rök sladden till datorn!!!!!!!!!!

Av Mita - 15 februari 2010 06:30

Ny vecka, nya möjligheter, jag hoppas på kloka beslut både av mig själv och av omgivningen.

Vi är en vecka närmare våren och solen stiger nu upp vid halv åtta och går ner strax efter sjuttontiden.

Och det väntas snöoväder nästa helg blir jag nu informerad om på nyheterna, men vad trevligt!

Att vara hund och nojsa ner sig i soffan kan inte vara fel det heller............eller ligga i sängen på husses arm och sova fram till niotiden.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards