rocotopeppers

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Mita - 24 februari 2010 18:21

Färsbiffar av Anja's lamm från Bläsinge fyllda med färskost och oliver, potatisgratäng och gröna bönor!

Hurra idag fick vi en glimt av den vackra SOLEN   

Av Mita - 24 februari 2010 06:24

eller rättare sagt den lilla röda har problem att få kontakt med modemet emellanåt, var inne igår och svarade på kommentarer och när jag skulle godkänna så vips var allt borta.

Glädjande nog har det inte kommit mera snö inatt då min arma kropp börjar att känna av allt skottande, sonens närvaro och skottande har lyst med sin frånvaro då det är LAN i dagarna tre och imorgon åker han upp till det kaotiska Stockholm för att besöka Fabian, doch ej med SJ utan med trogna Silverlinjen.


Jag har klarat mig denna veckan från polismakten, har varit mycket noga med att bälta mig innan jag startar bilen samt att jag har hållt hastighetsbegränsningen.

Skam den som ger sig och det går att lära en gammal hund sitta!!!!

Körsbärsträdet förbereder sig!  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards