rocotopeppers

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Mita - 15 mars 2010 18:40

Stekt kassler med ädelostsås, broccoli och kokt potatis

Av Mita - 15 mars 2010 18:24

Vi har varit ute och gått jag och vovvarna, det går bättre och bättre med koppelträningen med Janis. Nästa månad hoppas jag att det blir plats hos Anja på valpkurs. Nu ligger alla tre och sover i två hörn av soffan, Cha-Gall och Janis ihop och Bechamel bakom min rygg. Det är så tyst och lungt här hemma, men snart måste jag börja med maten och då lär ju hjälpredorna i köket vakna till liv!

Hon ligger som en liten rävunge!!

     

Av Mita - 15 mars 2010 06:34

Ser ut att bli ännu en underbar dag, just nu är det minusgrader men solen är uppe och plus väntas.

Hade en TV kväll igår med Kalla Fakta, Agenda och Dokument Utifrån, med ökat kokainmissbruk bland unga tonåringar, helt fruktansvärt enligt mig, sedan debatt mellan Vilks och Guillou, RUT avdraget fick sig några ord av Wanja Lundby-Wedin och folkpartiets partiledare Jan Björklund. Ett-noll till Björklund enligt mig!

Sedan var det dags för Talibaner i DU och det väljer jag att inte ens kommentera för risken är att jag totalt flippar ur.


Vill ge er ett spännande och annorlunda boktips, Som glöd blir till aska av Annika Sjögren, har hunnit med 4 av 10 timmar och den fängslar!!

Alfahannen av Katarina Wennstam var även den läsvärd men hennes två böcker innan håller bättre kvalité

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards