rocotopeppers

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Mita - 26 mars 2010 17:52

Det där med att ta en kopp kaffe utomhus på trappen gick i stöpet, jag har stökat runt med krattan i högra handen och skottkärran i den vänstra, klippt, krattat, fyllt och tömt. Det blev ingen eldning idag för Mannen i huset litar visst inte på att Kvinnan i huset klarar det =) så det gör vi imorgon istället.

Solen har gassat och det blev jobb enbart iförd en t-shirt och jeans, jag har även sett årets första humla, nyckelpigor, gråsuggor, småflugor och en fjäril.

Snart sak jag möta sonen på byns lokal för att äta något innan han ska iväg till sitt LAN och jag till tv-soffan, undrer bara om jag hinner se vinjetten på Lets Dance innan jag somnar.

  


Av Mita - 26 mars 2010 06:24

Äntligen fredag igen, härligt, ska in och arbeta fram till 14.00, sedan är det raketfart över bron och på med trädgårdsstassen (igår var det kort jeanskjol och nylonstrumpor, han inte byta om =)

Sedan ska jag klippa, kratta och ev elda i tunnan, ohh sköna fredag.

Mannen ska iväg på en spelning i Västervik ikväll och sonen ska LANA så det blir en heldag/kväll i trädgården.


Får önska er alla en riktigt skön fredag!


Eva Sternberg, från vilken planet kommer hon egentligen?????

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards