rocotopeppers

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mita - 7 april 2010 19:48

Idag såg jag inte en tillstymmelse av vare sig snö eller någon guppande isbit, känner mig rätt nöjd med det!

  

Ölandsbron i bakgrunden!

Några guppande svanar långt därute

Vovvarna söker efter något!

Bechamel spanar ut över nejden!!        

Av Mita - 7 april 2010 19:46

En ny rosa dekoration har landat i lilla kryddlandet, homemade by momma

  

Av Mita - 7 april 2010 19:39

 PÅ tal om himmel hit och dit och på tal om ingenting igen-vad i helsingland håller KATOLSKA kyrkan och deras präster på med? Är dom pedofiler och rumpknullare hela högen? HUR ska man hantera detta? För min egen del så skulle jag skänka bort skiten till djävulsdyrkar!

 

Ja du Lotta, det är ju så gräsligt att man inte riktigt kan förstå vad som händer, sedan att de håller varandra bakom ryggen är ju fasansfullt. Finner inga ord för vad jag känner och kan riktigt inte uttrycka mig i detta ämne med risk för en fruktansvärt dålig svenska och bara en massa svordomar, men jag vet då var jag står i dessa vidriga händelser.

  


Av Mita - 7 april 2010 06:15

Fantastiskt, jag har sovit en hel natt utan spring upp och ner, det ser ut att bli en helt strålande dag idag, vackert väder med sol och åter sol!

Och så ska jag ju få besöka naprapaten idag, bli frisk i ryggen och kan fortsätta med mitt dagliga.

Jag lider verkligen med alla som har svår värk, det måste vara ett rent helvete!


Ni får ha en underbart skön onsdag!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards