rocotopeppers

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Mita - 12 april 2010 18:00

Denna tvåmeterhöga buske brukar blomma i januari månad men nu först så står den i full blom, det är någon japans historia som jag inte riktigt har koll på, nu är det endast blomor på kala grenar och på sommaren har den stora täta mörkgröna blad!

  

Av Mita - 12 april 2010 07:31

Jag är så upprörd, så förbannad och äcklad av vad som visades på Kalla Fakta igår, hur fan är det möjligt att män med makt blir kåta av att förnedra och sätta unga tjejjer på plats?

Och att de gör det i grupp är för mig helt jävla horribelt, det är vidrigt, kan riktigt se männen framför mig garvandes i sina gråtoniga kostymer men en liten lina nygg indragen i näsan, kåta som vilddjur för att sedan skada flickorna sexuellt!

Nej kastrera de jävlarna, häng ut dem för allmän beskådning, och låt dem själv känna av på hur kul det är.

Jag blir så upprörd att jag får mord i blicken, jag har ju bara manliga kollegor så idag ska de få stå tilll svars för detta vidrigt manliga beteende, det lär bli en våldsam diskussion på måndagsmötet, sanna min ord!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards