rocotopeppers

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Mita - 27 april 2010 17:21

Hmm, jag startade datorn nu och då loggades jag in på msn och därifrån kom jag kontakt med bloggen, men skrivbordet och resten är bara puts väck och då är det tur att jag har en snäll kollega som ska hjälpa mig imorgon!

Och nej jag ska inte sluta att blogga nu när jag har mina skaffat mig fina bloggvänner, nästa vecka går jag in i det tredje året som bloggerska.


Jag har varit ute på en koppelpromenad med raringarna och det är då inget vackert ekipage rent stilmässigt som kommer gående, det är huller om buller, framför och bakom, jag insnord i koppel nästan ståendes på näsan, men vad säger man, övning ger färdighet.

Om inte annat så får jag väldigt breda leenden av mötande medmänniskor!

  


Av Mita - 27 april 2010 12:15

Vad har hänt med den lilla röda? Slog på datorn i morse och allt var bara borta, puts väck, heltomt, inte ens en liten startmeny ville visa sig på skärmen.

Vad tror ni finns det någon hemlig knapp som kan dölja alla ikoner?

Eller är det ett tecken på att jag ska lägga av med bloggen och Facebook och ägna mig helt åt andra sysslor, ja inte vet då jag.

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards