rocotopeppers

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Mita - 28 maj 2010 18:44

Efter en mysig stund med la familja på djurparken så åkte jag in till Citygross för att handla, det var ju värsta buffén i butiken, man kunde ta en liten pizzabit från Viktväktarna, dricka tre sorters proviva, ta en liten mugg med soyayoghurt med blåbär, smaka på nybakat bröd och för att avsluta med Zoegas nybryggda och Bröllopstårtan från Frödinge.

Så nästa fredag så får det bli buffe på Citygross til middag =)

Kan man ta med sig en vinflaska måntro?

Av Mita - 28 maj 2010 12:02

Var nere på byn nyss, skulle bara in en snabbis till en kund och blev strålande glad då jag så en ledig p-plats, kruxet vara bara att jag måste fickparkera.

Nåja jag har ju lyckats förr så varför inte, kör upp och börjar sedan att backa in på p-platsen, misslyckas på första försöket, och andra och tredje och fjärde, då ser jag hur en Donna i sina bästa år sneglar mot mitt håll med ett litet leende på läpparna. Då ger jag upp, lägger mig på rygg och blottar strupen och kör fram och parkerar helt olagligt istället. Väl ute ur bilen så säger jag till Donnan

-jag är urusel på att fickparkera, och ler lite lätt

Då får jag ett rappt svar som kastas rätt mot mig

-DU HADE GOD MARGINAL, OCH MED DEN LILLA BILEN KAN DET VÄL INTE VARA NÅGOT PROBLEM.


Nämen söta, hoppas du också skaffar dig en trevlig helg!

Av Mita - 28 maj 2010 06:48

Infaller idag, nämligen fredag och vi ska besöka Ölands Djurpark idag =)

Vi gör ju ett besök varje år innan tivolitjöret drar igång, att bara strosa omkring och titta på djuren, käka en glass och få umgås med familjen, det är kärlek för mig!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards