rocotopeppers

Alla inlägg under juni 2010

Av Mita - 4 juni 2010 17:22

Grillade vildsvinshamburgare med Parma, Danbo, sallad, saltgurka, tomat, rödlök och chiliaioli på ett rågfiberbröd!

En näve Lantchips får gärna hänga med på ett hörn...

  



Av Mita - 4 juni 2010 06:30

Igår vid 22.20 så gick jag ut och öppnade upp mig inför kvällens healing, alltså distans healingen, jag hade ju anmält hela familjen men jag tror banne mig att han glömde hela skolgatan, inte ens katten reagerade, så för min del blir det tummen ner!

Tummen ner ger jag även mig själv som inte kunde ge fan i att åka och jobba igår, så nu sitter jag här, och känner mig väldigt vissen, hostar som bara den och huvudet håller på att gå i bitar så det får bli distansjobb idag. Tack för VPN =)

Jag hoppas att basillen försvinner lika lätt som fröna på en maskros


Av Mita - 3 juni 2010 06:44

Vilken ljuvlig morgon att vakna upp till, solen gassar och det ser ut att bli en toppendag!

Igår hade vi förresten snytskola här hemma, jag satt ju hela kvällen med en rinnande näsa och fick kritik av mannen att jag snöt mig fel, även systeryster var med i snytdebatten, så nu som 45 åring så har jag äntligen lärt mig att snyta mig rätt, ni ser det är aldrig för sent att lära sig!

Nu ska jag pallra mig in till jobbet och jag hoppas verkligen att jag orkar med dagen, det är ju hundkurs ikväll hos Anja och det vill jag inte missa.


Av Mita - 2 juni 2010 18:15

Viken härlig eftermiddag jag haft idag, susat runt ön lite i olika ärenden, hittade bland annat nya röda träskor då de förra blev upptuggade av Janis.

Har sedan rensat lite ogräs och började att kanta, men ställningen med nerböjt huvud och bihåleinflammation funkade inte så bra. Jag har dock njutit av att gå barfota och barbent, härligt!

Och så blev det lite foton med lånekameran =)

Ett riktigt gammalt äppelträd!

Kan ej namnet på denna apelväxt

Janis har span på en fluga.

Tjejjorna =)

Bland tulpaner!            

Av Mita - 2 juni 2010 06:41

en fullständig rapport ang Distans Healingen, den ska bara genomföras först.


Idag kan även jag glädjas åt att vi har stålande väder på den lilla ön!

  

Av Mita - 1 juni 2010 22:17

Har varit ute och tränat lite ringträning med Janis på fotbollsplanen, vill komma bort från trädgården och ge henne lite okända platser att träna på.

Grannens hund sprang utanför och skällde hejvilt vilket bara var bra, alla störningmoment är välkomna.

På torsdag börjar vi på valpkurs hos duktiga Anja och jag hoppas att jag får mer tips om kontaktövningar, en dogo är en dogo, egensinnig som få!!

Under vår utevistelse så kände jag hur det pirrade till i bihålorna och förstod genast vad som är på gång, inflammation..........

Jag testade med nässköljaren men det gjorde vansinnigt ont så nu har jag attackerat bihålorna med kortison istället, hoppas verkligen att det släpper för jag har definitivt inte möjlighet att bli dålig nu.

Veckan bjuder på flera kundbesök, valpkurs och loppis.

En vacker tistel från i fjol, men imorgon så får jag en lånekamera, då jäklar!!  

Av Mita - 1 juni 2010 12:35

Nu har jag gjort det, anmält hela familjen + hundar och katt till en

Distans Healning om ett par dagar, spännande!!!

http://www.thorbjorn.se/


Av Mita - 1 juni 2010 06:33

Stackars Israeler som blev attakerade med tillhyggen och vilken tur att de hade skjutvapen så att de kunde mörda ett tiotal personer.


Jag bojkottar, gör DU??

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards