rocotopeppers

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Mita - 2 juli 2010 22:40

  

Av Mita - 2 juli 2010 13:42

Gud så tråkigt det är att vara på mattes jobb, ligga på ett ljudlöst kontor med endast en surrande dator och en signal emellanåt, men snart kommer husse med stort H och hämtar mig, då får jag vara ute, ligga bland gitarrer och lyssna på cool musik, knapra på pinnar och bara vara!!

Tur jag har min snutteälg =)

Av Mita - 2 juli 2010 06:11

Vilken strålande morgon, att bli väckt til fågelsång och inse att veckans sista arbetsdag är här.

Och när jag sedan ser hur vädret kommer att bli så inser jag bara hur lyckligt lottad jag är som inte behöver sitta instängd någonstans i helgen, det ska ju bli nästan 30 grader imorgon, en utmärkt dag att tillbringa förmiddagen på stranden!


Igår hände det äntligeng som jag gått och dragit på i åratal, det vidrigt fula kaklet i vårt kök rev jag ner och fick sedan proffshjälp att sätta upp nytt, vi ska fortsätta i eftermiddag så imorgon står det klart.


Hundrapport då!

Nu känns det som att det är helt utom fara för Cha-Gall, han till och med sprang lite ute i morse, känns jätteskönt!

Och Borzoiägarna lyser med sin frånvaro, jag orkar inte bara hålla på att dividera, hade min hund gjort på detta sätt så hade jag självklart tagit mitt ansvar, men mycket vill ha mer.

Angående Bechamels dräktighet så är det för tidigt att säga något ännu men efter alla hängningar så vore det ju märkligt om inget fastnat.


Är ni på öland imorgon och vill höra på två bra musiker så åk upp till Sandviks Kvarn och lyssna på Stranne och Stöckel, tror till och med att det är fri entré.


Jag får önska alla mina bloggläsare en underbart skön helg, glöm inte solskyddsfaktorn och ni med hundar, det kan räcka med ett par minuter i bilen så har du förlorat din bästa vän.

  



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards