rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

En skål med Öländska jordgubbar och getost +20,9

Av Mita - 6 juli 2010 06:22

Idag äter jag en sommarfrukost som heter duga, isbergssallad, jordgubbar, getost och en chilivinigrette, mmmm kan det bli godare.

Jag vill ge er tre ljudböcker att lyssna på i sommar, men var beredd på att bli idiotklassad av omgivningen för du fullkommligt tokgarvar.

Bli månadsmedlem i storytel.se så har du härlig lyssning för hela semesterperioden, böckerna som jag vil rekommendara är.

Jag vägrar att dö nyfiken av Babben Larsson, Sucka mitt hjärta men brist dock ej och Hjärtat får inga rynkor av Mark Levengood.

Sedan finns det massor av andra goda titlar på www.storytel.se


Angående Bechamels parning så vet vi ännu inte om hon är dräktig!

  

 
 
susanne

susanne

6 juli 2010 08:23

härligt med denna ljudboks sida tack ! precis vad jag sökt.. sedan har dom en heldel böcker på engelska med kanon bra!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

6 juli 2010 10:35

Åååh hon simmar, lilla charmtrollet :) . Sååå söt!!! Tyvärr blir väl bebisarna för dyra för mig :-/ . Annars hade jag absolut köpt en av dig :) !!!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

6 juli 2010 13:10

det låter gott:) nu har ju sommaren kommit och man kan ju inget annat än att njuta av den.

Håller tummarna för Bechamel så att det blir lite valpar:)
Stora sommar kjamisar

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

P-nilla

6 juli 2010 15:29

Mita! En kompis skrev, på sin blogg, följande som Eva Gabrielsson sagt i sitt sommarprogram:

"Ingen man älskar på allvar, försvinner. Dom finns inte i minnet som anekdoter. Dom finns inte i vykort dom lämnat efter sig. Dom finns inflätade i ens själ och hjärta, i ens sätt att tänka, att se på världen och vara i den. Dom har blivit delar av en själv. På så vis finns dom alltid kvar."

Sant eller hur? Så här ÄR det känner jag.

 
Ulrika

Ulrika

6 juli 2010 20:47

Låter som en alldeles underbar frukost!
Så du ska kanske bli mormor!? Spännande!!

http://fabulousforty.blogg.se

 
katsura

katsura

6 juli 2010 21:36

Vilken frukost - det lät underbart!
Det har hänt mycket hos dig sedan jag var inne sist :).
Vilken söt simmare du har fotograferat.

http://katsura.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards