rocotopeppers

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Mita - 9 juli 2010 12:46

Då var det lunchdags, jag och Ozzy åkte ner till staden och gick in på The Shy Chicken för att göra vår beställning, det blev friterade kycklingvingar, friterade kycklingklubbor, chili cheese, pommes, coleslaw, chilidipp och jag valde en chicken fajita med allt vad som hörde till.

Påsen packades eller rättare sagt påsarna, vi åkte sedan till Mannens butik för att njuta av lunchen, det var berg av kycking som låg framför oss men min fajita lyste dock med sin frånvaro, jag greppar då telefonen och ringer, Jag ringer och ringer men inget svar så vi börjar att äta på det som fanns.

Efter 40 minuter får jag äntligen tag på ägaren som snällt talar om att jo den ligger kvar här på bänken, jag gjömde att packa ner den.

Han erbjöd sig att komma bort med den, men hallå, vill jag äta en kycklingrätt som legat ute på en bänk i massor med minuter, nej tack sa jag och avböjde.

Jag får åka ner en annan dag i stället och plocka upp min fajita.

Så kära vänner, glöm inte att titta vad som finns i påsen innan ni lämnar stället!

Av Mita - 9 juli 2010 06:52

Fredag igen då, underbart.....

Slutar kl 14.00 idag, ska luncha med sonen och Mannen på The Shy Chicken i Kalmar, uträtta lite ärenden och sedan raketfart över bron för att tillbringa helgen på Ön.

I lokaltidningen idag står det att grabbarna med de tre blandrashundarna är skäligen misstänkta för pudelns död, bra Mita att du ringde Polisen (klappar mig själv på axeln =)

 

Får önska alla Er därute en riktigt skön helg!

 

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards